Få svar på dine spørgsmål...

Når I skal planlægge din store dag, så kan I have mange spørgsmål. Herunder prøver vi at besvare de oftest stillede spørgsmål. I er selvfølgelig også velkomne til, at kontakte os.

Prisen afhænger af dato, hvor mange timer, antal gæster, og om vi skal stå for det hele, eller om I selv vil lave nogle ting. Priserne kan justeres afhængigt af, om I f.eks. selv vil stå for maden, bryllupskage mm. 

I kan være op til 200 gæster i vores festlokale.

Vi samarbejder med kokke fra flere forskellige lande, som laver specialiteter fra de respektive nationale kulturer. Har I særlige ønsker og ønsker mad udefra, er dette – efter nærmere aftale – muligt. Maden skal altid leveres fra andet godkendt køkken.

Vi samarbejder med flere leverandører, som kan lave smukke bryllupskager med jeres eget personlige præg. Ønsker I selv at medbringe jeres egen bryllupskage, er det også  en mulighed.

Vi tilbyder silkekirsebærtræer på bordene, en flot og imponerende løsning.

Hvis I har særlige ønsker til blomster må I gerne medbringe dem. Pynter I selv op med blomster på bordene og scenen tilpasser vi den samlede pris for jeres bryllupspakke.

I er hjerteligt velkommen til selv at komme og pynte op, så jeres bryllup bliver præcis, som I drømmer om. 

Det er ikke muligt at overnatte hos os.

DJ og livemusik er ikke en del af bryllupspakken. I er meget velkomne til selv at booke DJ og livemusik eller anden underholdning.

Det er desværre ikke tilladt at bruge fyrværkeri udendørs, da vores ejendom ligger tæt på hesteejendomme.

Ja, vi råder over 360 gratis parkeringspladser, som I frit kan benytte. Dertil er der ladestandere til elbiler.

Vi stiller altid et lokale til rådighed, hvor brudeparret kan trække sig tilbage og friske sig op.

Vi klargør gerne et separat bederum i forbindelse med jeres bryllupsfest.

Inkluderet i vores bryllupspakker er opsætning af bryllupsscene eller bryllupsbord. Vi kan opsætte en høj eller lav scene med back-drop, smuk hvid blomstervæg, lys sofa og pufstole.

Det er muligt at leje vores tilstødende festlokale – vores hyggelige restaurant – som ligger med direkte adgang til vores smukke hall. Dørene kan lukkes og der kan trækkes hvide gardiner for vinduerne så lokalerne adskilles. Der er separat indgang samt separate toiletter.

Festen skal senest slutte kl. 02:00.

Adresse

Gydevang 39 - 41,
3450 Allerød