Få svar på dine spørgsmål...

Når I skal planlægge din store dag, så kan I have mange spørgsmål. Herunder prøver vi at besvare de oftest stillede spørgsmål. I er selvfølgelig også velkomne til, at kontakte os.

Prisen afhænger af dato, hvor mange timer, antal gæster og om vi skal stå for det hele eller om I selv vil lave nogle ting. Priserne kan justeres afhængigt af om I f.eks. selv vil stå for maden, bryllupskage mm. 

I kan være op til 200 gæster i vores festlokale.

Vi samarbejder med kokke fra flere forskellige lande, som laver specialiteter fra de respektive nationale kulturer. Har I særlige ønsker og ønsker mad udefra, er dette – efter nærmere aftale – muligt. Maden skal altid leveres fra andet godkendt køkken.

Vi samarbejder med flere leverandører som kan lave smukke bryllupskager med jeres eget personlige præg. Ønsker I selv at medbringe jeres egen bryllupskage kan I trække kr. 40 pr. kuvert fra vores priseksempler. Dvs. vælger I en bryllupsfest for 100 personer kan I trække kr. 4.000 fra den samlede pris.

Ja hvis I har særlige ønsker til blomster må I gerne medbringe dem. Pynter I selv op med blomster på bordene og scenen tilpasser vi den samlede pris for jeres bryllupspakke.

I er hjertelige velkommen til selv at komme og pynte op så jeres bryllup bliver præcis som I drømmer om. 

Det er ikke muligt at overnatte hos os.

Dj og livemusik er ikke en del af bryllupspakken. I er meget velkomne til selv at booke dj og livemusik eller anden underholdning.

Det er desværre ikke tilladt at bruge fyrværkeri udendørs da vores ejendom ligger tæt på hesteejendomme.

Ja vi råder over 360 gratis parkeringspladser som I frit kan benytte.

Vi stiller altid et lokale til rådighed hvor brudeparret kan trække sig tilbage og friske sig op.

Vi klargør gerne et separat bederum i forbindelse med jeres bryllupsfest.

Inkluderet i vores bryllupspakker er opsætning af bryllupsscene elle bryllupsbord. Vi kan opsætte en høj eller lav scene med back-drop, smuk hvid blomstervæg, lys sofa og pufstole.

Det er muligt at leje vores tilstødende festlokale – vores hyggelige restaurant – som ligger med direkte adgang til vores smukke hall. Dørene kan lukkes og der kan trækkes hvide gardiner for vinduerne så lokalerne adskilles. Der er separat indgang samt separate toiletter.

Festen skal senest slutte kl. 02:00.

Adresse

Gydevang 39 - 41,
3450 Allerød